Aaaahhh soool!

Jag tror.. eller vågar man säga det... Det verkar som att våren är på väg!!
Näää säger ni , men jag väljer att vara positiv! Varför undrar ni.
Jo solen skiner mer än vanligt och jag tar det som ett gott jävla tecken så positiv är jag !
Nu väntar man på att det ska bli varmare så  snön smälter!
Aaahhh i skrivandes stund skiner solen på mig i min vänstra ansiktshalva! Så jävla fuckin underbart!

Annars har jag varit hemma med sjukt barn hela veckan i princip. maxi går på Kåvepenin sen i onsdags förra veckan. Han fick feber i söndags och har haft de fram till inatt! Då hade han 36,7 bara så där! han har inte fått panodil direkt varje dag bara när den var uppe i 40 grader. men han verkar frisk idag. Så jag håller tummarna!

Ska försöka komma ut en liten sväng nu tänkte jag medans solen skiner med, så ungarna får lite frisk luft.

Gaaah! Kom på dom har inte ringt från mitt gamla jobb! De har nog betalat ut för mkt lön! De måste fixa det! Hatar när man har pengar som inte är ens själv. Hoppas de ringer idag annars får jag terra dom i morgon=).
Så får jag lön från mitt nya jobb i morgon=) Har jag räknat rätt blir det en ganska saftig lön hihi. Fast ska inte bli helt galen men lite shopping blir det på nyöppningen på Grand samarkand.



Aaahhh solen skiner och i looove it!!!

Får leka lite med ungarna annars trashar dom lägenheten...igen=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0