Håret åkte av!

Härliga fredag!

Har precis kommit hem och är trött! Har varit och klippt mig idag med=)





Där hade hon klippt i nacken =)



Tyckte det blev skitbra faktiskt!

Nu ska vi natta barnen sen blir de mys framför tv. Var på Grand samarkand med och kollade Cubus och hittade ett par pilotsolglasögon som jag tappade förra sommaren  så nu har jag ungeför likadan igen=)
Sen ett par joggingbyxor aaahh älskar!!
Har bestämt mig med för att sluta röka! fan så mkt pengar man slösar på skiten och sen är det dåligt för hälsan.
Så jag har köpt mitt sista ciggpaket och köpte en snusdosa, just för att göra det lättare för att sluta röka. Tänker dock inte börja snusa utan det är mer för att dämpa abstinensen senare.

Nähe natta ungarna var det =)!!!

Kommentarer
Postat av: Maddo

SÅ JÄVLA SNYGGT!! :D

2011-02-25 @ 20:06:04
URL: http://maddolicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0