Lång Lördag =)

Tral la la la lalala  lala! I morgon ska man upp tidigt, och inte är det för att man ska jobba utan att för att A ska spela fotboll! Kul faktiskt men fan så tidigt man ska upp=/
I morgon ska jag på kalas med, ska bli kul=)! har inte träffat N på ett tag nu och de senaste gångerna vi har sagt att vi ska ses har jag inte kunnat eller dubbelbokat mig själv, så ska bli skitkul att se henne igen!

Så fullt upp i morgon hela dagen!

Just nu kollar jag på Ambulans: först på plats på tv4 fakta. Fett bra sånna program.
A har redan lagt sig och barnen sover sen länge tillbaka. Borde med gå och lägga mig, men är liksom inte sov trött. Sitter uppe en stund till och lyssnar på musik kanske.. sen får jag nanna.



Så trött är jag idag faktiskt =)
Nähe kanske dags att sussa med kudden, natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0