Sega söndag!

Fy fan vad jag hatar att ha förplikterser en söndag=/ trots att jag börjar jobba vid 11 så är de jobbigt att stiga upp och klä på sig haha Man vill ju gå i mysbyxor hela dagen en söndag.
Ja ja iaf, ska jag snart dra och jobba, och känner att det ska bli riktigt skönt att komma bort en stund för barnen är liiiite "busiga" idag, för att använda ett snällt ord haha.
Så A har lite att göra några timmar sen.


Leo och jag precis nu =)

Idag känns det liite bättre psykiskt, igår var jag i princip utmattad psykisk, hade inget mer att tänka eller hur jag ska förklara det. Hade tänkt så mkt att under dagen igår att det gjorde mig helt slut.
Men Idag är det liiite bättre som sagt. Tänkte åka förbi samarkand en snabbis idag efter jobbet.

Nähe nu drar jag tjing=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0