SOMMAR!!

Kass på att uppdatera, men jag finns kvar här iaf =)

Kan säga att de senaste tiden har varit intensiv för min del. har fått nytt jobb och jobbar numera på Kungsängen  =)
Butiken öppnade den 20 Jan och jag var med och startade upp butiken =) Så jävla roiligt att göra annat!
Dock är de på timmar men eftersom vi är 3 st som jobbar så blir de ändå  några pass man får ta !
Så jag nöjer mig med det.. än så länge. Förhoppningsvis kan de leda till något fast, eller så har jag iaf fått erfarenhet från handelsbranchen och söker vidare. Men jag trivs ganska bra där så får se vad det leder!

Kan säga att mitt humör är bättre, nu när solen tittar fram! Fan vad en sån sak som att SOLEN skiner kan förändra ens sinnestillstånd! Jag blir lyckligare, piggare och positivare!
Jag LÄNGTAR något enormt till våre/sommaren. Vill gå barfota, i linne och kjol ( jag som hatar kjol egentligen =))

Sena grillkvällar, ljusa sommarkvällar! Ååhh!! Snälla skynda på lite nu era vädergudar och ge mig lite vår!!




Bilden är tagen i förmidags . Solen sken så jävla underbar, vilken den gör än för visso. Men åh fan vad skönt det var!
barnen var helt lyriska, dock ville den äldsta göra snöbubbel ( snöänglar) , Sen sa han
- Mamma jag vill sparka boll på gräset!

Nu får jag ta tag i maten och fixa den. Ungarna har varit duktiga med att städa deras rum, tog bara hela dagen men de gjorde det!!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sv: Jag köpte den :-) men om du kontaktar dem så kan du säkert köpa ett ex eller få ett hemskickat :-) Ha det gott.

2011-02-09 @ 15:40:01
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0