Städar hela jävla tiden..

Så besviken när jag vaknade idag! Snön är fan tillbaka! Nu får det fan räcka! Det höll ju på att smällta så vaknar man och det har snöat mer.
Uff!!!

Torsdag redan, veckorna flyger! Vi är i mitten av februari ungefär. Fattar inte vart tiden tar vägen!
Maxi fyller 2 år nästa vecka. Min lilla stora kille. Man blir ju lite ledsen i ögat vad de växer fort!
Jag har haft så fullt upp i mina tankar att jag inte ens har tänkt att göra ett kalas för honom. får lite dåligt samvete, men ja vi firar de lite smått ändå.
Frågan är vad vi ska köpa till honom =S

Idag tänkte jag fortsätta med att putsa fönster, började igår men avslutade det inte. Det är så jävla tråkigt ju haha.
Skulle behöva rensa lådor och garderober egentligen med men vem orkar det?

Barnen och jag har ätit lite lunch och ska snart vila, men måste får tummen ur röven och städa lite.
folk undrar, om jag städar varjedag , jag gör fan inget annat haha.
Med två pojkar (tre med A) blir det skitit.
Ja jag är slarvig jag med, men gillar ju att ha de fint, men jag orkar fan inte vara denenda som vill ha det fint haha.

Får göra det jag måste göra nu tror jag =/



Min cooling idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0