Slut i huvudet!

Aaaah så slut i mitt huvud. Känns som att jag går på autopilot nu när man är tom i skallen på något konstigt vis.
Har varit och jobbat med idag, var lite drygt för att det var luuugnt, jag gillar action. men det gick bra!
Jobbar i morgon med med lite lagerplock=)
Thats me liksom, jobba med händerna=)

Känner nu att mitt huvud behöver vila nu, bara ligga där och inte tänka, kolla på tv då en stund =)

det är ju alla hjärtans dag med idag, jag skiter egentligen i denna dag, tycker den är som vilken vanlig dag som helst. men när jag kom hem hade sambon med barnen köpt fina tulpaner och choklaaa jag älskar choklaa=)
Barnen hade ritat fina hjärtan på dagis och den stora hade klistrat fina saker på hjärtat. Sånt bara måste man spara till dom sen =)

Nu ska jag ta reklamen som kom med posten hahaha älskar reklam =)!!, ska ta den och slänga mig i soffan och vänta in på CSI!

ha de gott !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0