Ångest, vill inte lämna honom

Barnen somnade snabbt och smärtfritt... eller ja maxi vart lite ledsen men de blir han alltid när han är övertrött stackarn.

Måste ringa till hans dagisi morgon. Alltså Maxis, då jag måste veta när jag ska skola in honom=( usch det ger mig en sån ångest, vill verkligen inte lämna honom. han verkar så liten.

Frågade Andreas idag olm Leo var så liten som Maxi när vi skolade in honom. Joo men det var han , sa han.
Fan att de växer så fort.
Får ont i mitt hjärta av tanken att han ska börja dagis och inte vara med mig. Han är så mammig med så det kommer att bli jättejobbigt för honom! Usch vill verkligen inte, men det är något jag måste göra tyvärr.

Får ta mig samma, de blir stora snart och flyger iväg=(
Nu ska jag lägga mig brevis min sambo och i samma rum ligger Mini me=) lilleman så söt när han sover=)

Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0