Att man inte känner sig trygg någonstans

Vilken seg dag! Min mage har gjort ont i princip hela dagen. Precis nu har den lugnat ner sig och är inte ont längre. Jag har magkatarr så kan vara nog att jag fått mat i magen med.
Det konstiga är att jag ibland kan äta ALLT! Alltså kryddiga maträtter eller pizzor, eller dricka mjölk( brukar få ont i magen av mjölk). Men sen vissa dagar kan jag inte få i mig något och går med magont hela dagen=/

Iaf så nu är jag bättre och så är man piggare med=) Badade med ungarna och plaskade runt lite=)

Sambon gick ner till garaget för att ladda batteriet till vroom vroom bilen=) Få hoppas att den startar denna vecka.
I morgon är det dagis för Leo. Idag har han dock varit lite konstigt. Men tror att han är ganska trött. Han vaknar så tidigt och eftersom han har slutat vila middag så är han trött och extra gnällig.

Usch det har hänt så mkt hemskt i våran lilla stad.För någon vecka sen omkom 3 killar i åldrarna 14,16,17 år efter en bilolycka.
Igår så var det en kvinna som misstänks ha mördat 2 män=( Man vågar knappt gå ut nu ju=(

Hemskt så mkt skit det händer överallt! Man kan inte beskydda sina barn heller 24/7 sen när de blir äldre heller.
Vill inte ens tänka på hur mina barn blir sen , som mig eller Andreas. Blir de som mig kan vi få problem=) Jag var verkligen ingen ängel. Man får försöka vara så öppen det går med sitt barn så man slipper lögner och man slipper att de gömmer undan saker och ting.

Nähe får ta leka med ungarna innan läggdags Tjing=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0