Bättre idag..

Inatt har Maxi sovit igenom i prinicp hela natten=) han vaknade strax innan 6 och var pigg. Så inga äckligheter i natt och jag håller tummarna att natten till i morgon blir lika lugn. Han hostade inte lika mycket i natt heller tack vare medicinen som han kan svälja.

Leo har dock haft feber idag med så ingen är ju frisk riktigt. Jag är inte hundra heller. Kroppens känns inte okej liksom. Men jag är bättre än barnen iaf.

Barnen ska snart läggas och jag hoppas de sover gott i natt. Sambon och jag ska ägna oss åt att spela färdigt Super Mario Bros -spelet. Måste bli klara med de satans spel snart haha=) Men långt har vi iaf kommit=)

Nu får jag plocka undan innan det är dags att lägga kidsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0