Bråk om ALLT!

Varför ska ungar ALLTID bråka om saker de ändå inte leker med från början?! jag blev helt mongo alltså!

Jag har för första gången detta år hängt tvätt ute i balkongen så vi alla gick ut till balkongen och började hänga tvätt. Där fanns ju annat roligt som en sådan plast gräsklippare.den såg Leo första och tittade puttade och körde i 1 min sen var den inte intressant längre.

Maxi såg den och älskar den!! tiittaaaaa, sa han jätte högt. Och började göra brrrrrrrrrrmmm -ljudnär han körde den.

När Leo säg detta då jävlar ska han ha den och ville leka med den!
Jag blir som sagt helt mongo! Att dem inte kan lära sig och dela. Man får väl se till att köpa dubbletter av alla leksaker annars blri de väl bråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0