Cancer=/

Har varit taskig på att uppdatera mig, men ska försöka bli bättre=)

Maxi har börjat skolas in på dagis.I måndags var första dagen och det har gått ganska bra. Igår var det första gången jag lämnade honom själv för en stund. en timme ungefär. Han blev ledsen när han såg mig komma haha=)

Så idag var de längre nästan 2 hela timmar hehe. Så ska snart åka och hämta honom. Förhoppningsvis går det bra och smärtfritt=)

Andreas systers styvson verkar ha blivit riktigt dålig. Det började med att han hade blivit jätte dålig med feber och allt. Klagade på ont och de till slut og han till läkaren där de hittade knölar. Ochvad jag har fattat så var de ingen fara efter många om och men. Alltså vanliga svullnader eller något.

Men nu har de tydligen kommit fram att han har massa tumörer i hela kroppen. De skulle börja stråla lillkillen. Han är 5 tror jag. Så liten.. oskyldig och så sjuk=/. Usch.. Vi håller tummarna att det ska gå bra!

Vi ska snacka vidare med dem och höra hur det går, för man blir ju sjukt orolig!

Nähe nu får jag ta och hämta Maxi =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj stackars liten pojk:( Jag håller också mina tummar för honom

2010-04-29 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0