Jävla tjuvar!

Fan ! Igår skrev jag ett inlägg om gårdagen och det bara försvann!
Orkar nog inte göra o det så kan vara kortfattad.

vi var på Elmia bilmässa igår i Jönköping. Allt började fint, vi var spända för att komma dit. Väl där så var det en sjukt lång bilkö från motorvägen. Men det var skitsamma då solen sken en i ansiktet.
Vi kom till slut in på Mässan och det var ganska mkt folk!
Barnen var super snälla.

Vi var sedan på väg ner för några trappor då jag vägrade hissen den var sjukt trång. Där någonstans var de någon som tyckte att min kamera var deras=(
Så den är borta även bilderna då.

Jag stör mig att någon har min kamera med mina bilder i. Jag skiter i kameran vill bara ha bilderna! De är ju på oss och barnen!! Fanns ju andra bilder än dem från mässan!

Blir så arg och irriterad!!! Men men vad ska man göra? Finns idioter överallt!
Vi letade ändå dock och frågade info på mässan men inget! Kameran kan jag ersätta men inte bilderna!
Så nu lär de dröja innan vi köper en ny.=( Fan är så ledsen!

Nu ska jag iaf ge barnen frukost och mig själv. sen blir de nog att leka ute med barnen i de fina vädret=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0