Utflykt mitt i natten

Trött och seg och MÄTT!
Vi åt pommes och kött idag med mkt sallad och beaijasås=).
Grymt gott var det och nu är man grymt mätt!

Ikväll blir det att vi kolla rpå en film. Baksmällan eller som dne heter på engelska "hangover".
Ska till Ica och hyra den. Har hört att den ska vara rolig a la min humor=) så vi hoppas hoppas=):leo får hänga på mig efterosm han har aj aj i varje finger verkar det som och vill ha plåster haha. Så får köpa mer plåster.

Annars blir det en lugn kväll. Jag är så trött med. Igår fick jag göra en utflykt mitt i natten åt en kompis som behöve hjälp haha så var hemma vid 1.30 ungefär=) Woooopppsssyy=).

Får ta och klä på oss så vi kommer iväg någon gång.

Ta de lungt på Valborg ungdomar och alla andra!
Jag har varit med om galna valborgfirande=/ men väldigt minnesvärda=)

Vad händer hos er ikväll=)?

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0