Bilder på barnen=)

Barnen vilar båda två nu! Sitter själv här för EN GÅNGSSKULL!

Satt och kikade lite vad de har för nytt i Liseberg=) . längtar så att få komma dit! Det var några år sedan sist vi var där. Barnen fanns itne ens. Vi ska även till Universium =) ska bli skitkul=) Mest för min skull kanske men även barnen så klart=)

Jag har ångest. Hittar inget jobb. Eller jo jobb hittar jag men får inget jobb. VIll ha ett snart så man slipper tänka på det ekonomiska biten. Vill kunna köpa ett hus eller en bostadsrätt snart. Där man har egen tomt och kan göra hur fan man vill i sin egen lya utan att tänka på hyresvärden!

Jag ska göra allt för att få ett jobb snart om det så krävs att jag går tillbaka till vården, vilket jag egentligen inte vill! Men vad ka man göra liksom?

Idag vaknade jag med världens huvudvärk. Inte en pang på huvudet-värk utan en dov sådan, men jobbig!

Ska snart ringa till ett ställe där en kompis sa att jag kunde ringa och höra då de kanske behöver extra. Men jag vill ju ite jobba som tim, vill ha ett jobb där jag vet schemat på liksom!

Ja usch hatar detta! Men får bara blicka frammåt och ta en dag i taget.

Lite bilder från häromdagen=)



Hänga tvätt premiären =)



Barnen sparkade boll i balkongen=)



Leker=)



Maxi är nyfiken=)

Men får inte upp den sista bildne på Maxi när han kör en leksaks gräsklippare så söt han är=)
Skit får se o den vill komma upp senare=)

Nu får jag väl städa här lite medans barnen vilar=)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej hej!



Ville kika in...hitta dig via familjeliv:-) Fina barn du har!

2010-04-16 @ 11:19:25
URL: http://jiaochalsklingarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0