Vilka puckon!

Idag har det varit en fiiiin dag=) Leo varit på dagis och vi varit här hemma. Fick tid att spela Super Mario Bros på wiiiin=). Damn those Coins alltså =)

Sen åkte vi och hämta Leo på dagis och åkte till parken=) båda sprang av sig och somnade som stockar i bilen. Fick sen köra en sväng i stan för att födriva tiden så jag kunde plocka upp Andreas. VÄl där så ser jag att han brjar gå hemmåt vilket blir mottsatt håll vad jag står. Så han ser ju inte mig och jag ringer sen att Jag har minnsan ringt dig flera gånger så nu kör jag så ses vi hemma hahaha=)

Vi kom hem och jag var såååååå hungrig! Blev pommes med fransyska och beasås mmmm vad gott det blev. Och sallad så klart=)

Efter att jag lämnat Leo idag förresten så stannade jag kvar på parkeringen för att fixa Maxis spännen i bilstolen. Så jag öppnade dörren i passagerarsätet för att komma åt baksidan av stolen. Sen nä jag var klar så låste jag dörren ovch gick hem. ca 45 min senare kommer grannen och påpekar att bildörren stor helt öppen där och om de skulle vara så.

Men shiiiit va? Fan måste ha glömt den då jag höll på med bilstolen HAHAHA. Fan vilken nöt jag är=) Jag funbkar inte alls normalt alltså. Men men hon gick ner och slängde igen dörren. tack snälla rara Granne!!

Iaf i parken så kom vi di och solen försvann så lite kyligt blev de allt. Vi var där och alla barn hade jacka på sig, för de var kyligt som sagt. Förutom en lite tös lite äldre än Maxi. Hon hade en lite klänning med tunna strumpbyxor och en tunn långarmad tröja. Ingen mässa ingen jacka inget mer! Mamma och pappan däremot hade en fin varm jacka för att inte frysa.

Seriöst!! Om man tycker själv det är kallt varför tror man inte att unge kanske tycker det samma?!
Jag bara förundras hur vissa tänker! Sen när de var på väg hem DÅ tog de fram en jacka.
Va fan! Ja man blir lack på vissa hur dem tänker. Men vad ska man göra? Bli irriterad resten av dagen!

Nähe ett långt inlägg blev dte idag , säkert ingen som orkar läsa hela haha. Nu vila magen sen spela lite WIII JÄVLA  Wiii alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0