Vill ha POMMES!

Igår var jag ute med några tjejer bla mina kusiner. Hade så jävla roligt! Har itne haft så roligt på väldigt länge!
Så det måste göras om! Verkligen!!

Så idag mår man väl sådär. Magen skriker efter donken mat! Vill ha pommes nu!! Vi ska snart äta här hemma sen blir det att jag cyklar till min kusin och hämtar några saker jag hade fått till min födelsedag....i nov hahaha=) hon har bara glömt att ge de till mig=)

Sen ikvällblir de nog en promenad själv. Skönt bara rensa skallen. Vågar inte köra bil änå med tanke på att jag kom hem vid 55 i morse=)

Efterfesten var feeeeet!

Nyfunna vänner med, alltid roligt!!

Nu får jag väl fortsätta plocka här hemma lite, i morgon  ska Maxi skolas in med så det väntas 2 tuffa veckor framför oss=/

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0