Big Brother 2011

Jag gjorde något sjukt eller dumt eller kul som andra skulle säga haha=)
Jag skickade in en ansöka till BB sverige.

Jag har alltid velat vara med och nu när de återupptar programet varför inte? det enda är väl att man kanske blir ifrån  familjen ett tag. Men jag svär kommer jag med vilket jag måste haha, så ska jag göra ALLT i min makt för att vinna! Det är min mening med att komma med! haha Moohahaha och göra bus! Man blir som 14 år igen kan jag tänka mig inne i huset =) Vilket bättre ställe att återuppleva sin tonår än i huset haha=)

Ja ja vi får la se hur det går man får väl hålla tummarna =)

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe tonår igen. Men helst inget offentlig sex tack om du e med!;)) Håller tummarna!!!

2010-12-03 @ 12:09:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0