Mycket på gång denna vecka...

Det finns stunder man kännes sig urusel, finns stunder man känners sig helbäst! Vet inte riktigt varför jag skrev detta men det är väl verklighet iaf=)

Nu ska jag kolla på inspelade desperatta hemmafruarna, sen blir det sängen. I morong blir det ett försök att fota barnen till ett julkort :S vi får se hur det går.

Ikväll har jag jobbat med, ledig i morgon och jobb på torsdag morgon. Sen tar jag helg=) A åker till Tyskland på söndag morgon och lämnar mig i nästan en vecka för jobb. Men jag ska nog hinna att svänga på rumpan på lördag innan han beger sig. Känner att jag behöver komma ut och roa mig lite.
Någon kanske kan tycka det är fel att göra det med tanke på pappa. Men samtidigt kan man inte sjunka i en grop, man måste leva vidare, för jag vet att min pappa hade velat det.

Men sen kan jag itne sluta att känna lite skuldkänslor för att jag ska ut på lördag.

Iaf, får ta och titta på DH nu annars blir det för sen!
Go natt!

Kommentarer
Postat av: viktkamp

gå ut och ha roligt, det hade din pappa uppskattat =)

2010-12-09 @ 22:17:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: love&peace

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-12 @ 14:37:05
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0