Nästan en hel vecka själv med barnen...

Igår var jag ute med några kompisar och röjde lite på stan =). Välbehövligt måste jag säga.
Jag hade kul och var hemma sen vid 02 så lagom tid för att hinna me dnågra timmars sömn då A åkte till Tyskland i morse för att jobba nästa vecka. Så jag är själv med barnen tills fredag natt då han förhoppningsvis kommer hem.

Jag har bakat bullar så barnen väntar på att få guhha i sig en eller två =) Jag har varit ganska seg i kroppen med då att man bara har sovit i ca 4 timmar i natt och med två hyper ungarna blir man ganska trött.
Så vi har bara varit hemma idag. I morgon får vi ta pulkorna och åka lite.
På tisdag är det lucia firande på dagis så där ska Leo sjunga med sin grupp ska bli mysigt =).

Måste klippa Leo i morgon med för han har börjat få ganska långt hår :S Hans hår växer verkligen som ogräs!

Mindre än två veckor till Jul, Det är lite blandade känslor med tanke på min pappa men samtidigt vet jag att han hade velat att vi firade med glädje och inte i tårar. Men det är lättare sagt än gjort. Men det ska gå.

Ska ge barnen var sin bulle snart sen blir de sängen för dom och soffan för mig med en film. Hatar att vara själv speciellt att sova själv, men kan bli skönt de första dagarna sen vill man bara att A ska komma hem.

Nu får jag ge dom en bulle för nu tjatar dom haha=)

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0