55 bröst

Sonen ordförråd utvecklad heeela tiden! Helt sjukt hur snabbt han har börjat bilda större meningar och förklarar osv.
Igår så skulle jag hoppa in i duschen med Maxi. Leo vägrade , av någon konstig anledning att bada, då han i vanliga fall är den första som är i badkaret.

Jag klädde av mig framför honom och han pekade på mina bröst och sa:

- Mamma du ha 55 bröst!
- Eh näää Leo mamma har två bröst.

Leo tittar lite konstigt på mig och börjar "räkna".

- En, fyra,sju, femtifem. FEMTIFEM, mamma!

Ja vad ska man säga, jag har väl 55 bröst;)

Kommentarer
Postat av: Ewa-Marie

hahahahahahaha....sjukt härlig kommentar. Jag SER framför mig en kvinna som HAR 55 bröst och bara "näe...HAR JAG?" hahahahaha



(min sjuka fantasi som skapar bilder av texten du skriver gör att dina inlägg blir härligt roliga att läsa)

2010-02-10 @ 16:16:53
URL: http://ewamarie.blogg.se/
Postat av: Maria Iturra

Hahahaha ja men så är det, vi med sjuka fantasier utvecklar det till något ännu sjukar;)

2010-02-11 @ 11:16:02
URL: http://loveliveandlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0