Anna Wahlgren stämmer svt

Vad är det med denna människa!? Kom igen! Är man offentligen måste mna väl ändå tåla att folk säger en och en annan kommentar, spelar ingen roll vart de sägs.

Nu var de Rickard från programmet "Vem vet mest?" som sa efter att ha ställt frågan:

"Vilken Wahlgren är känd för sina barnuppfostransråd och står bakom ”sova hela natten-kuren”?"

Där han fick svaret:

-Anna.

Och han sa direkt efter:

– Ja, Anna är det ju som förstört så många barn. Ja, stackare.

Om han nu tycker detta varför ska han inte få yttra sig om det ?

Så jävla löjligt av Anna att kräva en skadestånd på en kvarts miljon, alltså 250 000 kr för en kommentar.
Jag menar hon har säkert hört en massa jävla saker så varför nu liksom?

riktigt riktigt löjligt av denna människa osm jag inte heller gillar. Kan inte med hennes metoder alls.

Ska hon börja stämma alla som har en åsikt om henne och hennes "metoder"?
Helt mig sjuka metoder hon har för sig att man ska använda på sitt barn!

Äsch människa ge dig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja ganska löjligt men i USA hade hon nog stämt mera :-) vi är så ovana vid det här hehe .



Tror inte att hennes sk metoder förstört några barn förvisso men det finns ju mycket bättre sätt att gå tillväga idag .. lite har ju hänt sen hon fick sina barn :-) Liiite klumpigt av honom att säga sådär ändå , tycker han säger massa konstigheter ibland haha... men inte så illa så man behöver bli stämd för det haha !

2010-02-19 @ 12:24:16
URL: http://cherilee.blogg.se/
Postat av: Nina

Tur att jag kan stava till mitt bloggnamn haha :-P säg till om du har tid att byta lite färger inne hos mig, vill ha lite mörkare tror jag :-) kramen

2010-02-19 @ 12:25:40
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0