Att få vara 14 år igen... wooow

Ikväll blev det Tacos till kvällsmat och sen efter att barnen lagt sig, en film.
"Dumpa honom" Hette den och det var ganska bra. En annorlunda kärleksfilm, lipade åt slutet haha jag lipar alltid ;)

Filmen fick mig att tänka på mina pupy loves, ni vet första kärlek, när man var 14 år och var kär för första gången och smög med det osv. Vilka tider.
Fick lust att lyssna på Robyn så klickade fram denna på youtube.se



Jag är en 80 talare så 90 talet var min tonårstid. OCh det var musik som Backstreetboys och Robyn och med mera med mera!

Jag älskade och älskar Robyn! Men hennes gamla låtar var bra. Speciellt från första skivan.
Denna show me Love var ju en favorit!
När jag lyssnade på den var det som att vara i mitt flickrum där jag ligger i min säng med mina hörlurar och lyssnar och tänker och är kär;)

Herregud vilka tider, vilka somrar man hade! Alla discon man var på. Vad man hade på sig, hur man tänkte. Vad man skulle göra. Hur pirrigt det var när man stod där och fixadesig för att gå på disco. Oj vad man skulle göra för att vara där i samma rum och se sig själv göra allt detta. Jag bara ler när jag tänker på detta och att jag hade en rätt bra tonår när jag växte upp.
Många äventyr och mkt skratt. Mycket bus;) Jag ångrar verkligen inget från min tonår.

Nu har man två pojkar som ska gå igenom samma sak, fast inte riktigt då de kanske inte blir som jag hade det;) Men jag hoppas verkligen de får de lika bra som jag hade det;)
Många äventyr, mycket kärlek, mycket bus;)

Nu ska jag sova med ett gott leende på läpparna och minnas min tonårstid;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0