Fan också!

Ringde kommunen idag då jag undrade när de skulle meddela mig ang en dagisplats till sonen.
Hon hade dock inga goda nyheter!

Det finns inga lediga platser varken på Leos förskola eller någon av områdets förskolor. Men det var en privat förskola som had eplatser, musikförskola. Jag vill ju ha dem på smama så man slipper åka hit och dit med dem.

Men har ringt dem och i morgon ska vi besöka förskolan för att s ehur det är.
Jag måste ha en plats för honom snartdå mina dagar är snart slut så måste han ha en plats så jag kan söka jobb.

Känner mig nästan desperat för att få en plats och desperat för att få ett jobb. Vill komma ut och jobba! Få in lit mera pengar.
Allt blir en stor jävla boll av ångest till slut! hatar detta!

Nu jävlar börjar dom borra hos grannen! Fan är dem inte klara med renoveringen av deras badrum än ?!

Ja i allafalla ska hämta Leo snart sen blir de att göra en CV och ringa några som kan ge mig ett jobb. Jag ger mig inte måste ha ett !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0