Födelsedagspresent

Mätt!
Japp vi har precis ätit, eller jag har precis ätiti klart. Barnen åtför en stund sedan.
De ville ha batteri (pasta som ser ut som batteri tycker sonen) med köttbullar.
De åt duktigt båda två.

Jag fick i mig ärtsoppa, så jäkla gott ! Och lite gurka vid sidan om.

Nu sover Maxi och Leo kollar på Kalle Anka. Och jag sitter här och vill sova egentligen men det går inte riktigt.

Kikade runt på vad vi ska köpa Maxi som blir 1år(!) nästa vecka!Vart tar tiden vägen egentligen! Heltsjukt att han blir 1år så snart!
Usch! Blir lite ledsen i ögat *snyft* Men vad göra, de måste växa ju.

Sambon och jag snackade att vi skulle köpa en sådan gåbil. Men dem kostar ju ca 500-600kr.
Men hittade på Br's hemsida en superbillig Nalle Puh gåbil! Ska ringa till BR sen och se om dne är så billig där.

Denna menar jag



Denna kostar 189,90.

Det står det på deras hemsida iaf. Så hoppas de har denna i "våran" Br i stan!

Annars får man ta denna



Är lite dyrare men billigare än 500-600kr.
Denna kostar 379kr på Br.



Så en sådan har vi tänkt att han skulle få, då han försöker sig på Leos Bobbycar. Så har de var sin bil ist;)
Nu får jag slänga mig i soffan med sonen så kanske jag kan vila lite iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0