Fredag här igen! Febern är tillbaka !

Vi har varit och hälsat på ett dagis som Maxi antagligen kommer att gå i fram till sommaren eller fram till det finns en plats på Leos dagis.
Det verkar vara ett super sint och trevlig dagis verkligen. Mycket musik och bild och rörelser tycker jag är riktigt bra.
Tråkigt bara att man kanske inte satte Leo där från början så had eman inte haft dessa problem för Maxi.
Men jag vill inte dra bort Leo från sin avd nu när han börjat trivas där och har sina kompisar han leker med. Plus att på den förskola så är de 3-5 års avd som han ska flytta till en. Alltså det är en lågstadie skola med så han behöver inte flytta därifrån sen.

Där jobbade en kmpis till mig. ble väldigt glad när jag träffa henne då jag inte sett henne på väldigt länge.

När vi kom hem var Maxi lite hängig, så när jag höll på med maten såg jag att hans kinder var lite röda och hans ögon hängde lite. Han var jättevarm stackarn!
Han fick i sig lite grann av maten men mycket saft har han druckit! Och nu la jag han i bara body i sängen så han fick vila. Han har inte sagt ett knyst sen jag la honom. Stackarn hade 40 graders feber! Min lilleplutt! Nu är det hans tur att bli sjuk då!

Leo har denna jobbiga hosta kvar, som han brukar få efter en lång förkylning. Näsan rinner, och det försvinner ju aldrig vid denna årstid.
Min hals har gjort ont nu i nästan 3 veckor. Skitjobbigt!

Sambon kommer snart hem sen blir de veckohandla, men tror jag får åka själv denna gång igen då Maxi har så pass hög feber så han drar jag inte med ut just nu.

Ska slänga mig i soffan en stund så länge Leo kollar på Musse;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0