Gina Tricot Modellen

Jag blev lite förvånad när jag såg att Hon den blonda tjejen hade blivit ersatt av en ny tjej.
Inte för att jag bryr sådär jättemyclet, men tyckte det var tråkigt att den blonda tjejen, som egentligen heter Pernille och är från Norge, var borta.
Tyckte hon passade jättebra i reklamen och är väldigt söt till utseendet.

Den nya tjejen,som heter Emanuela de paula, är oxå söt men tycker inte hon passar riktigt. Jag tycker det ser ut som att hon har ganska mkt brunkräm, då ansiktet är mörkare än resten av kroppen. Fast det har hon säkert inte, det är väl så det ser ut bara.
Hon är smalare än den förra och ser mer barnsligare ut, alltså yngre.

Jag vet inte är det bara jag som stör mig på detta? HAHAHA

Hade velat se den gamla tillbaka i reklamen faktiskt.

Vad tycker ni??
Ska man ta tillbaka den blonda tjejen ist?


Pernille Holmboe och Emanuela De Paula.
Bild lånad av aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag föredrar norskan. Hon ÄR ju liksom Gina Tricots ansikte utåt. Den nya tjejen är jättesöt, men som du sa, passar inte riktigt. Kanske vänder sig Gina Tricot till yngre tjejer och därför ville ha en yngre modell, men jag som är 34 känner mig inte lockad att handla där längre... =)

2010-02-01 @ 10:27:21
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Jag tycker också att den nya ser lite barnslig ut. Kanske vänjer man sig så småningom men jag håller med om att den blonda passar mycket bättre.

2010-02-01 @ 11:54:37
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: Gin

Jag kände direkt när jag såg nya tjejen att "där strök de bort alla över 25 som kundgrupp". som Ulrica skriver ovanför, de gjorde en så stark markering att de vänder sig till en yngre publik nu..



fan! jag är inte 20 längre! Tack Gina Tricot, för den käftsmällen ;)

2010-02-03 @ 11:42:00
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0