Hemmagjord pizza

Snabb uppdatering.

Leo och jag hade riktigt roligt på Leos lekland, där vi var med en kompis till mig och hennes familj ;) Behövde komma ut så där , speciellt Leo behövde leka av sig ;) trots att han var smårädd för rutchkanan så lekte han och busa.

Kompisens son skadade sin lilla fossing =/ aj aj!

Trots detta så hade vi de trevligt. Kom hem kanske lite sent för sambon var hemma och skithungrig. Vi gjorde hemmalagad pizza idag så¨de tog en stund med degen och allt.Men gott blev det!

Maxi har fortfarande hög feber så vi får se vad som händr i morgon då det är tredje dagen med hög feber.
Lilleman är väldigt orkerlös, känner inte alls igenom honom. Ikväll somnade han i min famn kokandes het med en sval handduk på pannan, orkade inte ens vällingen min bebis =/ Mamma hjärtat svider vid sånna tillfällen!

Hoppas det går över snart.I morgon en ny dag, då får vi se vad vi hittar på. Kanske går ut och leker med Leo en sväng. Passa på att åka pulka som han inte gillade sist men men haha.

Nu gonatt, sambon har redan tagit natt i soffan ;)

Detta var väl en snabb uppdatering ;)
Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0