I morgon är det en stor dag..



Usch idag har de varit en lång dag känns det som.  Barnen vaknade ganska tidigt, eller Maxi vaknade ganska tidigt. han fick välling och han somna om. Sen vaknade båda vid ca 7. Vi låg och drog oss ända till kvart i 8 ;).
Snabb frukost till båda sen åka till dagis för att lämna Leo.

Maxi har tydligen slutat vila på förmiddagen så det är full rulle hela jäkla dagen. Eller ja han vilade i vagnen på väg till dagis sen. Men vaknade strax efter.
Sen efter dagis lekte Leo med sin kompis Kevin. Sen bjöd han in sig själv hem till Kevin hahaha. Unge alltså ;)
Men trevligt var de hos dem.

Sen hemma har dem hållt på hela kvällen. Så nu har de sovit en stund och jag sitter här själv.
Ska snart sova, grejen är den att jag sitter här och tänker på att om ca 30 min så är min lille pojk 1 år gammal!



 Kolla bara hans söta min =)

Alltså i morgon fyller han 1 år min lilleman. Det gjort ont i mitt hjärta av vetskapen att han växer så himla fort! Det känns som att det var igår han föddes. Det var igår vi var på sjukhuset och skulle sätta igång mig. Tiden verkligen flyger!
Snart ska han börja dagis med och det värker ännu mer i mitt hjärta=/ Men vad ska man göra, de växer ju.


Innan idag när Maxi kröp naken här hemma, det är något han älskar att göra ;), höll jag han och klämde på skinkorna haha och sa att det är nog inte många gånger jag kommer att får göra så här=)
Min lilleman ett år!

Mamma älskar dig Maxi!!!!



Här var vi på pulkabacken och frös arslet av oss haha ;)

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Men vars är din mössa vännen :-)

2010-02-17 @ 12:16:42
URL: http://cherilee.blogg.se/
Postat av: Maria Iturra

Haha jo jag vet, dén var i fickan fktiskt . Dumt ställe att han den i ;)

2010-02-17 @ 13:01:36
URL: http://loveliveandlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0