Insnöad!....typ.

Jag har haft mitt körkort sen aug förra året. Och idag tyckte jag var den värsta dagen att köra bil på. Först främst var bilen insnöad på parkeringen att de tog en evighet att ta bort all snö när jag väl gjorde detta, fixade jag bort på marken för de var ca 30 cm där. Så poff bort med de mesta. Satte igång bilen, kommer ingenstans!!
Fan!

Ut igen och ser att snö/is har typ kilat sig fast bakom däcken. Så gör ett försök att ta bort, försöker igen. Inget heller!
Fan! Lite panikslagen hahaha.
Går ut igen och där kommer en man som höll på  att skotta och frågade om jag behövde hjälp.

Ja gärna, sa jag.

Han sa att de inte gick att putta dän så de var bara att dra bort med traktorn.
Jag var super rädd haha. Han drog och de var så halt att bilen gled på sidan och höll nästan på att köra in i bilen brevid.
Men sen så gick det bra! Jag hade inte klarat detta utan mannen!

Kanske inte en så läskig historia men jag blev skiträdd när han drog bort mig hehe. Sen var vägarna så hala och så mkt snö att man fick krypa fram med bilen usch!

Annars har de varit en lugn helg.

Var och köpte sonen första skor så söta;)





Han fick lite pengar på sin födelsedag så de blev lite skorshopping.

Han fick även en gosedjur. Tiger! Så glad han var;)




Leo fick med en liten leksak. och ett par fina skor ;)



Annars hade han blivit ledsen. En terminator gubbe som han sov med ikväll hehe.

Alla tre paren är köpta på skopunkten=)
Har lite fler bilder jag vill lägga upp men får ta de i ett annat inlägg;) Nu sova go natt=)


Kommentarer
Postat av: Nina

mys med nya skor :-)

ska inskaffa ett par till E i sommar :-) längtar liiite ....

2010-02-22 @ 09:34:55
URL: http://cheerilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0