Kan man inte bara vinna en massa pengar?!

Den som säger att pengar inte är allt ljuger!
Pengar är faktiskt allt. Utan pengar överlever du inte.  De som säger att kärlek är allt, så länge man älskar varandra så blir allt ok.
Nej allt blir inte ok. Det är en tröstmening för dem som har de kasst. Det är sant! Ni kan älska varann hur mkt ni vill men utan pengar så betalas inte hyran, utan pengar mättar ni inte era munnar. Utan pengar har ni inga kläder på kroppen.

Det är fakta!

Pengar är ,tyvärr, allt i denna värld. Utan de överlever vi inte. Vem har inte önska att man vann en massa pengar?
Tycker jag drömmer om de varje dag ;). Men de lär komma när turen kommer till oss;).

Just nu så går jag hemma och får pengar så vi klarar oss, men snart ska jag börja jobba eller ja SÖKA jobb vilket betyder att de är en tuff period framför oss. Man hoppas på att hitta ett jobb snabbt så man slipper ha de knappert!

Men mitt motto brukar vara:

" Det fixar sig ALLTID! På ett eller ett annat sätt!"

Men det gör det!Har man nått botten har man ingen annanstans att ta vägen än uppåt!
Så jag är positiv till att de fixar sig för oss, men vore det inte skönt att vinna en massa pengar så man slipper oroa sig om pengar i framtiden?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0