Kundvagnsåkande Unge;)

 Idag har de varit en slapp dag. har inte orkat göra så mkt. Leo har varit på dagis på väg dit var de mkt gråt alltså från bilen till byggnaden. varför? INGEN ANING.

Leo : buuuuuuuhuuuu Mamma.
Jag : Vad är det Leo?
Leo : (Leo ramlar i snön och kan inte ta sig upp) Baaaaaaaaahh! *massa gråt*

Väl där så var han glad när jag lämnade honom. SJuka humörsvägningar han har alltså!

När jag hämta han samma vissa fast 5 gånger vägger.

Ja jag kan ju sä'ga vem ugen brås på vad gäller humöret;)

Vi var i affären ör att handla lite till middagen. Leo brukar i princip ta en sådan minikundvagn och jag gjorde en fuling idag.
Maxi väger BLY så jag orkar faktiskt inte bära på han, för han glider ju bara!

Så han fick åka i kundvagnen ;)
Var några som kollad elite snett och en flicka pekade och sa:

-Kolla mamma vad häftigt!!

Kul att man kunde få något att tycka detta var coolt.
Bevis på detta har jag så klart med



Vad tycker ni? är jag en barnmisshandlare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0