Shakiras NYA video med tennisspelaren Rafael Nadal!

Jag ÄLSKAR shakira! Bara avgudar henne och hennes musik.När jag såg att hon hade gjort en video där tennisspelaren Rafael Nadal var med blev jag grymt glad. Det snackas om att de skulle ha något ihop nu efter denna video. Alltså de ser ju sjukt kära, eller så spelar de ganska bra,. Men de passar så bra ihop! Hoppas denna video kanske startade något för dem! Verkligen!
Han är ju så het med!! Grrrrr!

Edit: Kom på att hon är förlovad med en snubbe! Hmmm Hon passar ju bättre med Rafael ju=)

Här är video iaf=)
ENJOY!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, jag gillar också de latinamerikanska tonerna i hennes musik. :)

2010-02-26 @ 10:29:26
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0