Slapp dag..

Eller ja, blev lite träning idag med N.
I morgon är det redan Fredag! Sjukt fort veckorna går!

Sambon slutar tidigt och jag ska direkt efter till stan för att träffa en kompis jag inte har träffat på, vad blir det ca 8 år eller något. Ska bli kul att ses och snacka lite skit.
Ska ta med minstingen med så sambon och äldsta sonen kan handla lungt.

På lördag är de 2 kalas kan man säga. Ett barnkalas och ett senare på kvällen där en kompis ska fira sin dag. Men de blir lungt för mig, nykter den kvällen så blir att säga hej och gratta.

I morgon blir inte mer än stan då med kompisen och ev shoppa lite=)
Sen komma hem och Äta tacos! Längtar redan hahaha=)

Sen blir de mys resten av helgen =) ev lite lek ute med barnen.

Idag har de varit typ en slapp dag fast ändå inte. Vi var och handla eller jag var och handlar med barnen sen blev de Donken faktiskt så sonen ville ha en burgare som han säger.
Sen åkte jag iväg och träna med N senare på kvällen. Skönt faktiskt att komma ut och arbeta musklerna.

Inget roligt mer har hänt i mitt liv iaf haha

Nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0