Städpiga;)

Det är sjukt mkt snö ute alltså! Så här har det inte snöat på iaf minst 10 år om inte mer. Inte här iaf.
Och nu börjar man tröttna riktigt på detta väder.
På väg till dagis idag gick vi motvind så all snö fick mai och Leo i ansiktet, även jag då men jag kan stå ut, men barnen gillade det inte så klart.

Det var så pass at barnen var inne och lekte på dagis ist annars brukar jag lämna han ute då alla andra är ute.
Han var rätt glad att gå till dagis och frågade sin fröken om vart Isac var hehe sötnöt;)
Ska snart hämta busungen, sedan tänkte jag faktiskt ta mig en sväng på stan med båda ungarna nu när de inte snöar längre.
Vågar man ut med båda barnen hehe. Men det ska nog gå. Hade tänkt att gå en sväng till biblan. Ville läsa några fakta böcker. Huh? tänker ni, ja alltså lite om sådant man alltid undrar. Jag var så kass på historia t.ex, så skulle vilja läsa lite av USA historia oh även deras alla konstiga laga´r. tycker sånt är rätt intressant.

Nähe nu gnäller minstingen och jag vet inte riktig varför, det är väl att jag ska bort här ifrån och jag får väl lyssna, ska bara flika in på min städpiga, jag lutar mig bakåt i stolen och han städar ;) Och en bild på min matpiga ( kan man säga så) Älste pojken matar minstingen. Jag behöver inte göra ett dugg här hemma längre ;)













Gullungar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0