Swedens next top model!

I morse efter att jag duschat, kände jag mig som Tyra Banks. Ni vet hennes konstiga och vridna poser.
Satte på kameran på laptopen och körde igång med mina egna.



Jag vet inte här alltså..



Mmmm njaaaee



Hahahaha



Här provar jag den posen där hon böjer fram sig och ser konstig ut ni vet.

Den sista bilden skippar jag då jag ser förstoppad ut. Inte bra alls!

Men nu inser jag att jag ser förstoppad ut i alla bilder, borde inte ha lagt upp detta....


Nähe nu vila sig en stund då lilleman sover och storekillen är på dagis ;)


Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

Den där sista posen var klockren ;)

2010-02-10 @ 17:17:53
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0