Varför vaknar barnen alltid tidigt när vi inte behöver gå upp tidigt?!

Ja fredag idag och de betyder att det inte är någon dagis idag alltså behöver vi inte stressa upp och skynda oss iväg för att komma för sent till dagis;)
Utan det hade varit skönt att sova ut men neeeej utan Maxi vaknade vid 7 och ville ha en ny blöja. Han hade bajjat så passade på att ficxa en vällingflaska till honom med. Men sen vart han så pigg att han inte kunde somna om inte ens en 30 mon. Han skrek när han såg att jag gjorde en välling så passa han på att vakna Leo, så det var bara att gå upp!

Man tycker att de är pass stora att fixa sånt själv nu;)

Vi åt frukost och Leo åt en liten danonino yoggi bara och drack mjölk. Jag fattar inte vad det är med honom han äter inte smörgås. Han ber om det men där är dem kvar på bordet tills jag får slänga den.
Barn alltså.

Idag blir de inte mer än att städa färdigt när Maxi vaknat från sin vila sen veckohandla.
Har lust att göra något roligt , men jaa vi får se vad som händer.
Nästa helg är de utekväll för mig. Festa till det rejält på fredag nästa vecka;)

Nu får jag fortsätta med plockningen... *suck* Evighetsgöra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0