Aldrig nöjd

Helgen har flugit förbi och jag har ont i halsen!Leo har varit i princip feberfri idag *SÅ JÄVLA GLAD* OCh till kvällsmat åt han som en liten pony igen.
Fatta att man kan bli så glad när ens barn äter;)

I lördags, alltså igår, vr jag ute och svängde mina gamla höfter. Var på salsa med några kompisar dock nykter. Körde då jag var orolig över Leo, men jag hade roligt ändå.

Skrattade som fan gjorde jag ;) Länge sen jag haft så roligt faktiskt.
I morgon är en ny vecka med snö och kyla:( . Är lite trött på denna snö faktiskt, och kyla framför allt. Vill ha vår nu och gå i sköna kläder och barnen vill gå barfota och jag med för den delen. Sköna gruillkvällar och FRAMFÖRALLT Fotbolls VM till Sommaren ju!! Grym sommar iår!

Byte Designen igen på bloggen hjaha fan jag blir aldrig nöjd, vet inte riktigt om jag ska ha denna kvar, men får trixa tills jag känner " aaaaaaaah där satt den " - känsla ;)

Flikar in med en bild på mitt fula ;) nylle ;) innan jag stänger ner här



Färgat håret med;)
Svart;) vad tycks=)???


Nu ska jag sova go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0