Duktiga hantverkare

Hade helt glömt att jag hade tagit lite bilder på dne dagen vi satt och pärlade hela familjen ;)
Köpte lite pärlor på toys R Us och köpte sådan elastisktråd och satte igång här hemma.

Leo hade lite svårt att komma igång, men fick hjälp av sin pappa, och jag gjorde ett fint halsband till mig där jag skrev Mamma och Leo hade ett där det stod Leo coh andra konstiga bokstäver. Eftersom de inte fanns tillräckligt med A:n kvar så gjorde jag ett armband till sambon som kanske inte är så barntillåten, men den får bara pappa bära;)










Usch vad blogg.se strular just nu. Får inte upp fler bilder!! Men ska få upp sambon lite vulgära armband jag gjorde till honom;)

Nu ska jag snart sova, blir soffan i natt med då sonen fortfarande har hög feber kommer det snart att vara dags för alvedon igen så bäst att vara lite närmare honom.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0