Halstabletter och kondomer

ALLA är sjuka, Sambon med feber och ont i huvudet, och halsen. Jag har upphöjd temp, febern har gått ner. Jävligt ont i halsen. Kan inte ens svälja mitt eget saliv!
ÄLdsta sonen har fortfarande en hemsk hosta, han spydde igår men tror inte det är magsjuka utan att han har så pass tjock hals att mat irriterar, för han fick ner isglass och yoggi efter att han spytt andra gången igår.
Minstingen har en krupphosta som är jobbig.
ALLA snorar. Så så ser det ut hos oss. Och eftersom jag är dne som är "piggaste" Alltså ingen feber så får jag offra mig och åka och göra ärenden som blir idag ;

* Tanka först och främst. Bilen går på luft nu HAHA
* Handla på apoteket, den listan ser lite rolig ut ;)
* Veckohandla

Vill göra;

* Sova
* Sova
   Och
*sova


Hahaha

Lista på Apoteket ser ut så här.

*Hämta ut barnens mediciner
*Alvedon
*Halstabletter( dessa som har en lokalbedövande effekt. Så bra!)
  Och
*Kondomer;)

Andreas brukar köpa dem ( ja vi använder kondomer för jag tål fan i mej inga andra p-medel, så det får bli det) Lite pinsamt för mig att stå där och välja ut ett paket HAHA Men men vad gör man inte för sexlivet;)

Får fixa till mig så jag åtminstone ser pigg ut som alla andra fräscha tvåbarns mammor ;)



Kommentarer
Postat av: sara Johanna

här är en till som inte tål p-medel med hormoner i. Vill bara tipsa om att ni kan köpa kondomer via www.kondumkungen.se då får ni hem kondomerna i brevlådan, och det är både diskret och fraktfritt.



Hoppas ni får en bra dag, trots sjukstugan hemma hos dig.

2010-01-20 @ 10:24:10
URL: http://sarajohanna.blogg.se/
Postat av: Bodil

Tänkte också tipsa om kondomkungen! Man kan till och med köpa dem styckvis, det är fan roligare än att köpa lösgodis till och med! :D

2010-01-22 @ 13:14:39
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0