Inter VS Milan - Fotboll ikväll!

     

Stort derby ikväll i Italien. Matchen har precis börjat och man hör jubeln fårn TV;) Vilken härlig känsla. OM man bara kunde vara där någon gång och se en match direkt;)
Men det kommer att bli av... en vacker dag;)
Fler tjejer som är fotbollsintresserade=)?

Folk blir liteförvånade när man börjar snacka och fotboll kommer in så är man själv intresserad. De jag har snackat med har varit glatt förvånade. En har till och med frågat om jag inte ville gifta mig med honom HAHA fast på skämt då. Med tanke på att jag hellre ser en bra match med sambon på Tv än att göra annat;)


Nu sätter jag rumpan i soffan och ser denna spännande match!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0