Lämnade kvar sonen på Toys R Us

Idag vart vi lite piggare fast ändå inte hundra, iaf inte jag.
Men vi bestämde oss föratt gå ut en sväng.
Sedan åkte vi till affären och handla lite lördagsgodis ;)

Vi gick in en sväng på Toys R Us och kikade.
För sonen är de som att komma till Disneyland ;)

Men att få han där ifrån usch;

Jag: "Leo kom nu"
Leo: "............"
Jag: " Leo vi ska gå, kom hit"
Leo: " .............."  ( helt inne i leksakerna)
Jag: " Kom igen nu! Vi ska åka hem nu!
Leo: " Mammaaaaaa..."
Jag: " Nähe nu går vi hejdå Leo"
Leo: "Mammaaa!!" (Kommer springandes)

Jag fick värsta minen av en människa som ansäg mig som världens taskigaste som använde mig av den sista frasen.
Jag tycker den är effektiv iaf;)
Sonen vet ju att vi inte lämnar han, men de får fart på hans ben iaf;)

Vad säger ni är det taskigt;)

Lämnade dock inte riktigt kvar honom där men de skulle man kunna tro att jag skulle efter den kvinnans reaktion ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0