Männsklig rutschkana

Igår var Andreas på jobbet efter nästan en vecka sjuk.
Barnen var jobbiga ( om man får säga så).
Leo är så himla trotsig att allt är NEJ!, SLUTA, VILL INTE OCH .......!
Vadå ...... undrar ni nu. Jo ..... betyder att han inte lyssnar.
Han har inga öronen verkar det som. Det är så himla jobbigt att prata mot en vägg och skälla på en vägg för dme lyssnar inte. så ........ betyder just det.

Men dagen gick ganska fort igår faktiskt och sen var sambon hemma så kunde jag vara lägga mig ner och dö i princip.

Lekte lite med barnen medans Andreas lagade maten. Låg på golvet så där på sidan så min mage la sig fint på golvet så där.

Leo tyckte de var kul när han upptäckte att han kunde åka rutschkana på mig. Så jag var underhållningen en stund.
Leo sa hela tiden :

" Mamma ja åka ruskana, de äää kull"

Jo jag märker detta lillavän, speciellt när det är jag som är kanan.
Sen åt vi mat och sen var tiden så pass att lägga barnen.
Fick bli lite tv sen med the dog wisperer, kollade även på outsiders. Vad är det med vissa människor helt galet att ha dockor som en besatthet, inte bara att man är besatt, nej dem pratar med en oxå. Ja jisses.
Sen blev de CSI, sen Medium, sen kollad ejag på inspelade paradise hotel.
Jävla skit serie , men fan det är så spännande nu! Speciellt när de ska ha sex öppet överallt så där. Kul sådant;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0