Min son en kock eller en musiker?

Igår så lagade jag mat och det blev spagetti och köttfärsås;)
Fick ha minstingen vid min sida, fast han satt i sin stol. Han var mkt hjälpsam, genom att banka med sleven han fick låna av mig. Fast jag var lite osäker på om han ville vara en kock för stunden eller vara någon helt annan.
Hurså? Jo har bilder som säger att kock kanske inte är hans grej;)




Det började ju bra. Han höll i soppskeden neråt som man ska .
Ett fint leende visar att han gillade att vara kock



Men sen liksom började han spela trumpet. Han förde sleven till munnen och började
blåsa. Han kanske lurade mig. Han kanske inte vill bli kock åt mig i framtiden.





Sen tittade han på mig med sina stora blåa ögon och nästan som han frågade
"Mamma är de ok om jag spelar trumpet när jag blir stor?"
Vad ska man svara till dessa ögon ..?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0