Nystart...kanske;)

Jag kände och har velat ett tag byta namn på min blog. När jag väl startade min förra blogg, så fanns de redan en som hette så, så jag fick felstava den.

Känner att detta namn är bättre faktiskt. För det representerar mig och mitt liv och mitt motto;)

Älska,lev och skratta.

Det är perfektion!

Men får lite ångest när jag tänker att jag lämnar kvar min gamla blogg, allt jag har skrivit där.Vill få med den till denna blogg. Något som vet hur man gör?

Annars får jag ha kvar den bloggen och bara länka och fortsätta på denna.

Ska nog ha samma design på denna som min förra, men en ny header ska jag fixa, men måste fixa ps på denna dator bara.

Snart blir de kvälls mat här hemma.
Ha en fortsatt skön söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0