Smal flata

Idag var de en tidig morgon här hemma. MAxi vaknade vid 6.15 och Leo vaknade runt där med . De var då sambon gick upp och då passade resten av skara att vakna. Skitkul!

Leo gick att lägga så han somnade om till 9 skönt det! Men Maxi, denna lilla varelse med en massa energi i sin lilla kropp, vägrade somna. Så jag föröskte dra ut på att gå upp då jag var och är skittrött.Men han tyckte det var roligare att skrika och banka mig i huvudet med fjärkontrollen.

till slut vann han, så vi steg upp.

Fixa frukost till honom och strax därefter vaknade Leo. Han fick den sista smörgåsen som fanns.

Bajs med. Palla gå till affären för att bara köpa bröd. Så fick bli scones. Skönt att de går snabbt att göra, men nu fick man ju mer att köpa i affären. Mjölken är nästan slut.

När jag skulle leta upp receptet på scones ( som för övrigt jag borde veta utantill just nu) Så bläddrade jag och hann läsa en text under en bild och var säker på att man skulle använda en smal flata till brödet.






Men de var de tydligen inte det som behövdes.

Måste få en kort vila idag alltså är inte pigg känner jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0