Stökigt hem ( Bilder)

här såg mitt hem ut vid ca 13 tiden. kanske undrar varför jag lägger tu dessa bilder.
Jo tanke var att bilderna skulle ha lagts upp tidigare, men har verkligen inte haft tid HAHA
Har inte direkt städat, men lekt med barnen och försökt hålla isär dem då de bråkat.
Så meningen var att jag skulle bli peppad om någon kom med kommentar som " Nu får du fan städa!"
Så hade det hjälpt.

Men eftersom jag inte hunnit lägga ut dem tidigare så HAr jag faktiskt städat så nu är det fint här, men tänkte iaf att sätta ut dem då jag redan laddat upp. Har två kidz hemma, trodde inte de kunde se ut som att ett dagis varit här


Vardagsrum



Vardagsrum





Vardagsrum



Hall



Hall



Köket



Vårt sovrum



Sambons sida;)



Leos sovrum



Leos sovrum



Toa/tvättstuga



Toa/tvättstuga och ett ledset barn ;)



Toa/Tvättstuga



Toa/tvättstuga





Så nu får jag skämmas tror jag för att det var så stökigt hemma hos oss. Fast nu är det faktiskt städat och bäddat så skämms inte längre;)

Im not perfect;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jösses vad du har stökigt. Hur orkar du?



Nej, skojade bara :-) Så "stökigt" har jag när jag har städat ;-)

Hoppas du får en bra kväll.

Fint hem förresten :-)

2010-01-18 @ 19:04:00
URL: http://vofflan33.blogspot.com/
Postat av: linda

stökigt? ........

kom inte hit ;)

2010-01-18 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0