Aj aj!!

Usch jag har varit kass på att skriva.
Idag var de en trevlig dag iaf. Var ett fika på Leos dagis vid kl 17 där alla barn och föräldrar var välkomna att fika och sen leka lite på gården. Var super trevligt. fick några fina bilder=)
Leo har hostat som en tok! Usch blir så orolig för honom. Han vaknade för en stund sen och var antingen rädd eller hade en mardröm. han sa även att han hade ont och pekade på sin handled. 
Jag vet inte med denna pojk alltså. Ibland så säger han att han har aj aj fast han inte har aj aj. Så testade han i morse om han hade aj aj i magen.
Så säger han ja. aj aj i magen.
Sen frågar jag om han verkligen hade aj aj i mage. Ja säger han.Okej.
Jag frågar sen om han har aj aj i huvudet. Ja säger han. Sen frågar jag om han har aj aj i magen . Nej säger han . Han har aj aj i huvudet.
Hahaha
Galet!

Men vet inte man blir som sagt orolig. Han vaknade lite skrämd eller något innan och hade aj aj. Men hostar som en tok det gör han än =/
I morgon ska barnen till dagis och jag till AF. Missade HEEEELT tiden jag skulle vara på idag! Fan oxå!!!

Men men vi får se vad de säger.

Ska ev börja timmar med på ett ställe snart. Ska gå brevidmen chefen behöver bara höra av sig först =(
Nähe nu får jag ta och sova så man är pigg i morgon. Maxi vaknade med till lite innan. Usch orkar inte en sån natt där de ska härja barnen.

Nattiii!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville bara tala om att just nu pågår en tävling hos mig där vinsten är en VALFRI SKÖTVÄSKA från Willvin. Har du inte redan deltagit i min tävling så kika genast in och delta vetja. :) Väskan är verkligen super!



http://geshiia.blogg.se/2010/june/tavling-i-samarbete-med-willvindesignse.html

2010-06-05 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0