Grattis Leo på din 3 årsdag!!!!!!

Min stora kille blir hela 3 år idag!!! Så stor han är! Tiden flyger förbi en.

Vi hade kalas för han i söndags då fick han en massa presenter. Så glad han var=)
Idag är han på dagis en stund. Maxi stannade hemma idag för han hade lite gegg kvar i ögonen. Men i morgon blir de dagis för han med. De får vara där från ca 14 till 17 då sambon slutar och jag börjar jobba vid 16.

Blev ring med av chefen innan när jag hade lämnat Leo och hon behövde en som kunde jobba vid 16. Blev lite dumt då jag jobbar vid den tiden lämnar jag barnen vid ca 14 men dumt blev det. Fick komma vid 17 ist så hinner Andreas hem och jag får skynda mig iväg till jobbet.

På torsdag ska Leos opereras. Kan skreva senare om vad. Har dock för mig att jag nämnt det tidigare.
Nänä nu får jag åka ner till affären och fixa ivägen en sak. Sen blir de lunch för Maxi och mig sen hämta Leo.
Tiden går snabbt när mna har saker att göra =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0