Inga spädisar längre =(

Måndag och det är som vanligt kan man säga. Barnen är ju lediga från dagis på måndagar så de härjar för fullt. Fast nu sitter de vid fönstret bakom mig och tittar på tv.
Jag har jobbat nu några dagar från onsdag till lördag. har gått ganska bra! Trivs hittills och gillar arbetskamraterna.
Roligt är det!

Idag blir de lite städ som vanligt. Med två barn hemma måste jag i princip städa varje dag om inte mer än så ibland=).

Igår hade vi kalas för Leo som blir 3 år i morgon egentligen men hade kalas två dagar tidigare. Han vart helt lycklig när han fick sina presenter och leker med alla han har fått. Så idag fortsätter vi potträningen med. Han är duktigt. Han gick och kissade själv utan att jag behövde påminna honom.
Man får lite ångest när man tänker att han börjar bli stor nu. Han är ingen liten spädis längre.
Har bara min Maxi kvar som är som min bebis fast han är inte heler någon spädis.
Häromdagen kollade jag på MTV- unga gravida. Det var då en ung tjej som skulle föda sin dotter. Shit tårarna rann och man mindes de två gångerna jag har upplevt samma sak. Samma smärta samma lycka!
Helt underbart! Och det är san som man säger, alla smärta försvinner så fort man får barnet på bröstet!!
Gaaah!Underbart!
Nähe nu ska jag nog ta ett tag lite i hemmet. Mina barn härjar igen. De satt inte stilla länge heller. Nu leker de comwboy och den andra bankar på saker på soffbordet.
Ja visst ! Jag föäljer ju FotbollsVM så klart!! Ikväll spelar mitt CHILE igen! Och vi ska vinna igen så klart!! WOhooooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0